Podatkowa księga przychodów i rozchodów

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych dla potrzeb PIT i VAT,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wyposażenia,
  • ustalanie miesięcznych zaliczek w podatku dochodowym PIT,
  • sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7, VAT-27 oraz informacji podsumowujących VAT-UE,
  • sporządzenie i wysyłka JPK VAT,
  • sporządzenie zeznania podatkowego po zakończonym roku,
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli podatkowej i kontroli skarbowej,
  • przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom;
  • sporządzanie list płac, umów oraz rachunków do umów zleceń i o dzieło wraz z obowiązującymi deklaracjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi dla pracowników.